vrijdag 8 februari 2013

Kriebels





Daar is ie dan! 
Een wens is uitgekomen. Van mijn verjaardagsgeld kocht ik deze beauty. Fotograferen is een kriebel bij mij die net als al die andere creatieve bezigheden een soort jeuk wordt als ik er geen aandacht aan schenk. De kinderen en andere mooie dingen worden vanaf nu opgezogen door de spiegel :) 
Verder zijn we heel druk met de webshop (hij moet online!!!) en met de bloemmige babykamer collectie. En ja... natuurlijk komt er een cameratas van eigen hand (heb al zitten speuren op pinterest naar geniale ontwerpen). Ik hoop em gauw te kunnen laten zien! Net als de webshop inclusief het nieuwe logo...

1 opmerking:

  1. Nog heel wat leuke 'klusjes' voor de boeg, blijkbaar :-) En fotografie, het is zoiets dat mij heel erg boeit en waarin ik graag zoooo veel beter zou zijn! Veel plezier met je aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen