zondag 23 maart 2014

Taking time to live life will only inspire your work




Als je iets wilt bereiken, zul je daar voor moeten werken en misschien zelfs wat dingen op moeten geven. Dat is slecht nieuws voor mij. Stel je nou toch voor dat ik er heel hard aan heb gewerkt en het wordt geen succes... Dat idee zorgt dat ik allerlei dingen verzin die nu eerst moeten gebeuren. Eueeh, vluchtgedrag of zoiets? Ik zoek dan liever de geweldigste, nooit eerder geziene, onwaarschijnlijk uniekste stofjes bij elkaar om rokjes van te gaan maken, bedenk een frisse workshop om mensen met zin in handwerken aan het werk te zetten en een centje bij te verdienen, of speur de buurt af naar gekleurde vogelnestjes van de draadjes die ik onze gevleugelde vriendjes aanbood (mama, misschien moeten we er ook een haaknaald bij leggen voor ze :))... nog niet gevonden trouwens...
Maar ondertussen ben ik natuurlijk al een heel stuk wijzer geworden. Op mijn werk tijden, werk ik. Ik laat dan zelfs de boel de boel. En daarna? Laat ik mij inspireren door het bloed dat kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan!

Fijne zondag nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten