dinsdag 6 november 2012

Als er niet gespeeld wordt met een vriendje of vriendinnetje gaan we knutselen. Nou had ik bedacht dat ik dan met de een iets voor de ander maak. Het is zo leuk! Inleven in de ander wordt heel erg geprikkeld en komt tot leven. 'Ohw, als we er ook een tankstation en een wasstraat bij maken, dan is Jop echt blij, mama!' of 'Mam, die opening moet echt wat groter, want Mac moet er wel door passen!'
Jop ophalen werd een nog groter feest. 'Ik kan niet wachten om het hem te laten zien, hij zal zijn eigen radiator springs echt cool vinden!' Radiotor springs staat nu met stip op nummer een uit bergen speelgoed.
Jop en ik gaan binnenkort een stal maken voor 'al die liettel ponies'







Waar ik vandaag heel blij van werd was de hele dag in mijn atelier werken aan de kleine, nieuwe, verrassende collectie voor een babykamertje. Binnenkort strijkt deze vol verwachting neer in het kamertje van mijn zwangere vriendinnetje! (en in de shop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten